מהו עורך דין משפחה?

עורך דין משפחה מתמחים בעניינים הנוגעים ליחסים משפחתיים, כגון נישואין, אימוץ, גירושין, הסדרי משמורת/מזונות וטענות להתעללות.

עורכי דין אלו מייצגים את לקוחותיהם בדיונים בבית המשפט לענייני משפחה, יוצרים מסמכים משפטיים מכריעים ומסבירים להם את מערכת המשפט. יתר על כן, הם מסייעים ללקוחותיהם באיסוף ראיות שיכולות לתמוך בתיקים שלהם.

מהן משמורת ילדים ותמיכה?

עורך דין לענייני משפחה הוא נכס חיוני לצוות המשפטי של כל משפחה בכל הנוגע לענייני משמורת ותמיכה בילדים. הם מבטיחים שתוצאת התיק שלך תהיה שוויונית, בטווחים הסטנדרטיים לעניינים דומים, ושכל הזכויות שלך נשמרות.

החלטות משמורת ילדים מתקבלות מתוך מחשבה על טובת הילד, ולכן בתי המשפט לוקחים בחשבון מגוון גורמים בעת קביעתם. אלה כוללים בטיחות, עקביות והיכולת של כל הורה לפרנס את צאצאיו.

לבתי המשפט יש סמכות להורות על אחד ההורים או שניהם לספק ביטוח רפואי לילדיהם, כמו גם לכסות מעונות יום, קייטנות ופעילויות חוץ בית ספריות.

ברוב המקרים, ההורים חייבים לשלם מזונות ילדים עד שילדם ימלאו שמונה עשרה או יסיים תיכון. בהתאם לנסיבות, הזמנות תמיכה מסוימות עשויות להימשך מעבר לנקודה זו.

אם אתה זקוק לסיוע בענייני משמורת ותמיכה בילדים, פנה עוד היום לעורך דין לדיני משפחה. אנשי מקצוע אלה יגנו על זכויותיך, יזהו בעיות פוטנציאליות ויעצבו אסטרטגיה לפתרון מהיר וללא כאבים של העניין.

מזונות ילדים נקבעים בדרך כלל באמצעות נוסחה המבוססת על ההכנסה והצרכים של כל הורה. עם זאת, בית המשפט יכול לסטות מנוסחה זו אם הוא סבור שהסכום נמוך מדי או לא לטובת הילד.

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע לכם בחישוב הסכום המנחה על פי הכנסתכם. הם גם מציעים עצות אם יש הבדלים אפשריים ומאפשרים לך לקבל החלטה מושכלת לגבי הדרך הטובה ביותר להמשיך.

ישנם פתרונות חלופיים לפתרון סכסוכי מזונות ילדים וסכסוכי ביקור מחוץ לבית המשפט, כגון גישור. גישור יכול להוות אלטרנטיבה משתלמת לליטיגציה, כאשר צד שלישי נטול פניות מציע ייעוץ אובייקטיבי.

אם אתה צריך לקבוע משמורת, לשנות הסדר קיים, או לערער על צו קודם, עורכי דין לענייני משפחה נמצאים כאן כדי לסייע. הם יעזרו להכין את התיק שלך ולדבר בצורה ברורה ובטוחה כדי שתוכל לזכות בהסדר המשמורת המתאים ביותר לילדך. יתר על כן, יש להם את היכולת לצפות ולטפל בבעיות עתידיות פוטנציאליות כדי למנוע הליכים משפטיים יקרים בעתיד.

מהם הסכמים לפני ואחרי נישואין?

עורכי דין לענייני משפחה מספקים תמיכה משפטית בפתרון כל סכסוך המתעורר במהלך נישואין או שותפות אזרחית. הם עשויים לסייע גם אם אתה מתגרש או יש לך ילדים ממערכת יחסים קודמת.

חלוקת רכוש היא פעמים רבות מקור למחלוקת בין בני זוג. עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע לכם ביצירת וביצוע הסכם טרום נישואין או לאחר נישואין, המתאר את אופן חלוקת הנכסים שלכם במקרה של גירושין.

הסכם ממון הוא מסמך משפטי שניתן ליצור ולחתום לפני החתונה, שנועד לשמור על כל הנכסים שהיו בבעלותם לפני האיחוד. הוא מתאר כיצד אתה רוצה לחלק את הנכסים שלך במקרה של גירושין או מוות של צד אחד.

עורך דין זוגי מנוסה יכול לגבש הסכם ממון שוויוני לשני הצדדים ודורש גילוי מלא של הנכסים וההתחייבויות של כל אחד מבני הזוג. יתר על כן, הם מבטיחים שההסכם ניתן לאכיפה משפטית.

בנוסף לשמירה על רכושכם, הסכם לאחר נישואין יכול להבהיר עניינים חשובים כמו מזונות ילדים ומשמורת וכן כיצד יחולקו הנכסים עם פטירת אחד או שניהם. מעבר לכך, היא מונעת מחברות הביטוח לבטל את הכיסוי הבריאותי של בני זוג עקב גירושין.

שפה משפטית בהסכם לאחר נישואין יכולה להיות טכנית למדי, ולכן מומלץ להקפיד על עורך דין זוגי מנוסה שיעזור לכם בהכנה ובניסוח ההסכם. הסכם לאחר הנישואין שלך חייב להיות מקיף ומדויק תוך התאמה לחוקי המדינה; זה לא צריך להעדיף בן זוג אחד על פני אחר וזה חייב לשרת את האינטרסים של כל ילד אם יש לך אותם.

האם אתה ובן זוגך חושבים להתקשר בהסכם ממון או אחרי נישואין? צור קשר עם עורך דין משפחה בניו יורק עוד היום. עורכי הדין המומחים שלנו להסכם טרום נישואין ואחרי נישואין יכולים להדריך אותך בכל שלב בתהליך.