קבלת אזרחות רומנית


האם רומניה מאפשרת אזרחות כפולה?

קבלת אזרחות כפולה אינה עניין גדול ברומניה. ישנן מספר דרכים לרכוש אזרחות רומנית. עם זאת, ישנן כמה מגבלות שניתן להחיל על בעלי אזרחות כפולה. אם אתה אזרח רומני, ייתכן שיהיה עליך למלא תנאים מסוימים לפני שתוכל לרכוש דרכון שני.

אתה יכול לרכוש אזרחות רומנית על ידי התאזרחות, לידה או ירידה. התאזרחות היא הדרך המהירה ביותר להפוך לאזרח רומני. עם זאת, תהליך זה דורש ידע בשפה ובתרבות הרומנית. בנוסף, אתה צריך להיות מסוגל להוכיח שאתה צאצא של רומנים. אתה יכול גם לרכוש אזרחות רומנית על ידי אימוץ. יהיה עליך לספק לשלטונות רומניה את כל מסמכי האבות.

אתה יכול גם לרכוש אזרחות רומנית ממוצא אם יש לך לפחות הורה רומני אחד. למרות זאת, זה מחייב אותך להקים תושבות קבע ברומניה. אם אינך תושב קבע, יהיה עליך להגיש את התיק שלך למשרד קונסולרי ברומניה. אתה יכול גם להגיש את הקובץ שלך במשימה דיפלומטית.

אזרחות ממוצא היא הדרך הקלה ביותר לרכוש אזרחות רומנית. עם זאת, קשה יותר לרכוש מסמכים משפטיים אם אין לך קרובי משפחה ברומניה. יתר על כן, לוקח זמן להשיג מסמכים אלה.

כדי לרכוש אזרחות רומנית מלידה, אתה צריך להיות הילד הביולוגי של הורה רומני. הילד שלך יכול גם לרכוש אזרחות רומנית אם הוא או היא מאומצת על ידי הורה רומני. עם זאת, יהיה עליך לקבל את הסכמת ההורים לפני שתוכל לקבל דרכון רומני.

למה רומניה מדינה שטוב לחיות בה?

בין אם אתם עוברים לרומניה כתייר או כזר, ישנן כמה סיבות מדוע מגורים ברומניה יכולים להיות חוויה טובה. החלק הכי טוב הוא שזה לא כל כך קשה!

בירת רומניה, בוקרשט, היא אחד המקומות הטובים ביותר לחיות במדינה. יש בו טונות של מסעדות, ברים ומועדונים. יש גם הרבה מקומות קניות ופנאי לבחירה.

ענף התיירות של רומניה הוא אחד הצומחים ביותר באירופה. המדינה חברה בארגון הסחר העולמי ובאומות המאוחדות. יש לה מערכת תחבורה מקיפה של רכבות ומים.

יוקר המחיה של רומניה הוא מהנמוכים באירופה. משפחה יכולה לחיות חיים הגונים ברומניה בפחות מ -2,000 יורו בחודש. הוא גם חבר בבנק העולמי.

רומניה היא אחת המדינות הבודדות בעולם שמבינה את חשיבות השלמות הטריטוריאלית. זה לא לספח קרקע בכוח. זה עומד על זכויותיהם של כל העמים.

כלכלת רומניה אינה פורחת, אך היא עשתה שיפורים משמעותיים בשנים האחרונות. המדינה השקיעה סכומי כסף גדולים בתשתיות לאומיות.

מהירות האינטרנט של רומניה היא אחת המהירות באירופה. רוב הדברים זולים יותר ברומניה מאשר בארצות הברית, וגם מטענים לטלפונים זולים יותר.

הדבר החשוב ביותר לדעת על החיים ברומניה היא כי תצטרך לקבל אישור עבודה כדי לעבוד באופן חוקי בארץ. תצטרך גם ביטוח בריאות פרטי.

למה אנשים רוצים לעזוב את רומניה?

למרות מעמדה כחברה באיחוד האירופי, רומניה אינה חפה מבעיות משלה. אחד מהם הוא הגירה של אזרחיה. למעשה, מחקר שנערך לאחרונה על ידי יורוסטאט הראה כי רומניה מדורגת במקום הראשון באירופה במספר הצעירים החיים מחוץ למדינה.

רומניה ראתה גם עלייה לאחרונה בהגירה בלתי חוקית. בנוסף לחשודים הרגילים של עיראק, פקיסטן ואפגניסטן, עשרות רומני גם עושים את המסע לגבול ארצות הברית ומקסיקו. המהגרים האלה מאמינים שהם יכולים לחיות מתחת לרדאר בארצות הברית, והם מאמינים שהחברה האמריקאית פחות גזענית.

בנוסף לאתרים ההיסטוריים הרבים של רומניה, יש גם אתרים ארכיאולוגיים וטבעיים רבים לראות. במדינה יש אחת ממערכות הרכבת הגדולות בעולם, כמו גם מספר שדות תעופה בינלאומיים. בנוסף, לרומניה סטנדרטים אקדמיים מצוינים התואמים את מערכת בולוניה.

מבחינת עסקים, לרומניה יש כלכלה מפותחת. חברות התעופה הלואו קוסט שלה מחברות את ערי רומניה למדינות אחרות באירופה. זה גם ביתם של כמה אתרי נופש על הים השחור. בנוסף, מערכת התחבורה הציבורית של רומניה סבירה ביותר.

רומניה הצליחה גם להתאושש מגל ההגירה בעזרת השקעות אירופיות. היא הצטרפה גם לאמנת ג ' נבה משנת 1951 ללא הסתייגויות. בנוסף, המדינה ביצעה מספר הסכמי קבלה חוזרת עם 15 מדינות באירופה.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – https://barkan-law.com/