מהי ויזת זהב לפורטוגל?

תוכנית ויזת הזהב לפורטוגזית היא תוכנית מגורים לפי השקעה במסלול מהיר המעניקה לאזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי/EEA היתר תושבות בתמורה להשקעה של חמש שנים בפורטוגל.

רכישת נדל"ן היא המסלול הפופולרי ביותר, אך ישנן גם אפשרויות אחרות. ל-La Vida יש שמונה שנות ניסיון בקידום תוכניות ויזת הזהב של פורטוגל ותספק למעלה מ-20% מכל המועמדים וההשקעות לשנת 2021.

כיצד מתבצע ההליך?

התהליך לקבלת ויזת זהב לפורטוגל מטופל על ידי שירות הזרים והגבולות הפורטוגזיים ("Servico de Estrangeiros e Fronteiras, או "SEF"). לאחר אישור הבקשה המוקדמת שלך, SEF יספק לך רשימה של ביומטרים תאריכי פגישות.

על המועמדים להשתתף בראיון אישי ב- SEF כדי להוכיח את השקעתם ולספק נתונים ביומטריים. יתר על כן, עליהם להציג את כל המסמכים הנדרשים ולשלם עמלת הנפקה לממשלה.

ויזת הזהב של פורטוגל היא אחת מתכניות ההשקעה המבוקשות ביותר באיחוד האירופי, ומציעה למשקיעים זכויות תושבות ואזרחות בתמורה להשקעה או תרומה של סכום כסף משמעותי. למרבה הצער, הועלו חששות על ידי מוסדות האיחוד האירופי לגבי תוכניות אלה המשמשות ככלי רכב להלבנת כסף מלוכלך.

SEF הטמיעה כעת מערכת מקוונת כדי לזרז את תהליך החידוש עבור מחזיקי ויזת הזהב ולהקטין צבר בקשות שגדל מדי בחודשים האחרונים. כתוצאה מכך, משקיעים יכולים לצפות לכרטיסי התושבות החדשים שלהם תוך מספר שבועות לאחר השלמת בקשת החידוש שלהם.

מה ההבדל בין ויזת זהב לדרכון פורטוגלי?

פורטוגל מספקת תוכנית ויזת זהב המאפשרת לאזרחים שאינם מהאיחוד האירופי/EEA/שוויץ לרכוש אזרחות פורטוגלית או תושבות קבע. זה מאפשר להם לחיות ולעבוד במדינה ללא כל הגבלה, כמו גם ליהנות מנסיעה ללא ויזה בתוך אזור שנגן.

קבלת דרכון פורטוגלי דומה לקבלת ויזת זהב, למעט העובדה שאין צורך להתגורר במדינה במשך רוב ימות השנה.

לאחר הגשת הבקשה, בדרך כלל לוקח שלושה עד שישה חודשים להנפקת כרטיס הויזה שלך. במהלך תקופה זו, עליך לבלות לפחות 14 ימים בפורטוגל בכל תקופה של שנתיים.

ישנן דרכים שונות להשיג ויזת זהב פורטוגזית. מסלול פופולרי אחד הוא רכישת נכס בפורטוגל.

מהן הדרישות לקבלת ויזת זהב?

בפורטוגל, קבלת ויזת זהב פורטוגל היא פשוטה יחסית. המבקש הראשי פשוט צריך להשקיע סכום מסוים ואז להגיש בקשה לויזה דרך עורך הדין שלו.

לאחר אישור הבקשה שלך, עליך לקבוע ראיון עם Servico de Fronteiras e Estrangeiros (SEF), משרד ההגירה הרשמי של הממשלה. בהתאם לסוג ההשקעה שתבחר, זה עשוי לקחת מספר חודשים לפני קבלת תאריך פגישה.

בנוסף, עליך להשיג מספר מס פורטוגלי ולפתוח חשבון בנק בפורטוגל כדי לממן את ההשקעה שלך. עם La Vida – Golden Visas, ניתן להשלים את שני השלבים הללו במהירות ובקלות ביום אחד.

ויזת הזהב היא אישור שהייה המעניק למשקיעים את הזכות לחיות, לעבוד ולטייל בפורטוגל. היא גם מעניקה להם את הזכות להביא עמם את בני משפחתם – כמו בני זוג, ילדים קטינים והורים התלויים בהם כלכלית – למשך עד 10 שנים.

מהם היתרונות בהוצאת ויזת זהב?

פורטוגל היא כבר מזמן מקום מבוקש לחיות בו, המתגאה באיכות חיים מצוינת ושדות תעופה מחוברים היטב. עכשיו זה גם הופך לאחת הבחירות המובילות עבור אלה המחפשים תושבות או אזרחות באמצעות השקעה באמצעות תוכנית ויזת הזהב הפורטוגלית.

היתרון העיקרי של התוכנית הוא שהיא מאפשרת מגורים ותעסוקה במשרה מלאה בפורטוגל ללא צורך בעמידה בקריטריונים אחרים של תושבות, כגון היותו תושב חוקי או מגורים בה במשך פרק זמן מוסכם בכל שנה. יתר על כן, בעלי תושבות קבע רשאים להגיש בקשה לאזרחות לאחר חמש שנים.

קבלת ויזה דורשת השקעה בהשקעה מתאימה, איסוף תיעוד והגשת בקשתך ל-SEF. לצורך תהליך זה, תזדקק לייעוץ משפטי שמכיר את כל ההליכים הדרושים ויכול לסייע לך בהשלמת כל המסמכים הנדרשים.